Køb i klubben

Vi serverer mad hver dag i klubben kl. 15. Det kan enten være varmt, som lune boller, lasagne, pølser, pitabrød o.l. eller det kan være koldt mad som yoghurt, koldskål, rugbrød med pålæg, ris kiks med pålæg eller kage. Det er gratis og vi annoncerer kl. 15 at der er frugt. Det er frivilligt om man ønsker at spise det vi serverer. Har man allergier kan vi også tage hensyn til dette.

Udover det har vi en lille bar hvor man kan købe toast (7,- kr.), sunlolly is (3,- kr.) og nudler (7,- kr.). I baren kan man kun købe kontant.

Vi har også en tur- og kreakonto. Det er smart for ved at indbetale et beløb, f.eks. 100,- kr. på ens barns kreakonto vil der altid være et beløb til rådighed og børnene skal ikke medbringe kontanter. Forældre har mulighed for at overføre penge via mobilepay, tlf. nr. 29 65 40. Husk at skrive dit barns for- samt efternavn i tekstfeltet samt hvad beløbet er til, f.eks. turkonto, ridning i maj osv.